Monday, February 21, 2011

Boiler Inspection..

Alhamdulillah, bersua lagi akhirnya...hari isnin yang sangat blur,penat dan sangat tertekan..Saya cuba utk coretkan juga peristiwa yang berlaku sekalipun agak sibuk akhir2 ni..

Banyak perancangan kerja yang perlu dibuat,Mill Inspection,preparation utk mill inspection..saya hadapi dan 'mengepalai' sorang2 benda ni..pon begitu,ini adalah peluang saya utk menjadi lebih mantop dalam industri ini..saya mesti positif,saya mesti sentiasa senyum..'senyum kan sedekah..'

                 Inspection by DOSH officer kat kilang lama Kahang Palm Oil Mill Sdn Bhd

Yang lebih sakit hati bila Inspection kali nie dilakukan dengan keadaan yang sangat tergesa2..sbb boiler baru ada masalah pada dapornye..isy3..xpe,ujian utk saya..

               Nie pekerja saya masa kat KPOM,rajin wak ni..overhaul boiler buat sendiri jer

Walaupun sibuk,saya rasa xsalah utk ambil masa rehat minum pagi utk menaip & coretkan sesuatu..Saya harap usaha saya ni akan terus berkekalan dan dapat memberikan sumbangan yang terbaik pada syarikat saya,walaupun bonus utk tahun ni agak kureng,itu hak syarikat sbb saya tahu & faham kenapa jd camtu..mungkin tahun ni tahun terakhir saya berada di Simpang Renggam,Johor.. :-)







No comments:

Post a Comment