Thursday, February 24, 2011

MPOB visit dan kerja yang bertimbun...

Assalamualikum dan selamat sejahtera....

Hari ini dan semalam merupakan hari yang paling penuh dgn aktiviti dan kerja yang xputus2..kredit kpd storekeeper yang slalu sangat tangguh utk mengantar stock issue utk aku sign di bahagian tertulis 'authorised by'.. ikut hati nk babai aje..hehe..sabor2 pukulan sebulan gak tu,cam mawi plak nk sign kertas yg bnyk2..haha

                      Dokumen utk kelulusan pembelian barang pon aku kena sign sekarang..

Abis citer pasal store punye dokumen..beralih plak pd masalah disiplin pekerja...satu hal plak nk sign surat tunjuk sebab utk diorg sebabnye ponteng kerja..hhheemmmm masalah tol..ramai plak tu yang ponteng..sakit jiwa jdnye..kerjala dgn sungguh2 k wahai workers sekalian...

                                              Surat tunjuk sebab..hmmm

Hari ini...jeng3..datang plak satu awek cun masuk opis aku..ehemm...skali tgk baju..MPOB..hahaha suspen gak mule2..tp bila aku senyum je,awek tu pon senyum..btul la kate ex gf aku..senyuman aku mmg manis..wawawawa...sampai lagu elite 'manisnya senyumanmu' tu pon dia selalu nyanyi dulu beb!! haha tp tu cite dulu2 la ea,jgn dikenang perkara lepas..so,back to the MPOB officer yg cute tu sbnarnye dia dtg sbb nak amik koordinat kilang aku..utk GPS system katenyer...aku pon bg la permission..org dtg baik2,layanla dgn baik..

                                          Ini la koordinat kilang Southern Malay


                               Bila ada nama aku tu..sah la aku yang jd pegawai yg ditemui..



             Video ni cuma untuk hiburan semata2 je k..:-)


"Namun yang pasti membuat ku jatuh hati..bertapa manisnya manisnya senyumanmu...."


2 comments:

  1. ade mintak no fon dia x bro?

    hi aku zul. skg dekat sabah kilang sawit gak.
    kilang dekat mana?

    ReplyDelete
  2. Terima Kasih sbb jenguk blog aku..haha org sabah cakap "bersawang sudah ini blog.." aku kerja kilang sawit Swasta under BELL Group,kat Simpang Renggam,Johor..Add la kat fb,so boleh share macam2 infomation dlm kilang sawit,industri yang tidak akan pupus dalam dunia..haha

    ReplyDelete